Otrdiena, 24.06.2025, 18:11
Sveicināti Viesis
RSS
Indoķīnas ceļojumi
Ķīnas vīza + atļauja apmeklēt Tibetu - Page 2 - Forums
[ Jaunas vēstules · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
Foruma moderators: Kurkulis  
Ķīnas vīza + atļauja apmeklēt Tibetu
BulduriDatums: Ceturtdiena, 20.03.2014, 23:05 | Ziņojums # 16
Ierindnieks
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 12
Reputācija: 0
Statuss: Offline
Tātad Šanhajas lidostā pie Finnair reģistrācijas B sektorā uzrādot savu bagāžas talonu, kā arī iekāpšanas kartes līdz Helsinkiem un Rīgai, tieku nosūtīts uz bagāžas "Lost and found", kas protams atrodas pavisam citā stāvā un sektorā, no turienes uz CathayPacific biroju, atkal citā vietā, tad uz vairākiem Information birojiem un tā viss pa apli... . Lidostā attālumi ir milzīgi, katrs kantoris savā stāvā, angliski runā vai arī varētu teikt, ka praktiski nerunā... Stunda ir apkārt, iznākums nulle! Neviens neko nezin un arī negrib zināt. Pilnīgas nejaušības dēļ ielidošanas zālē pie BurgerKing uzduros kantorītim(bez jebkādiem uzrakstiem), kur vēl neesmu bijis un pie ieejas pabarga paskata sievietei formas tērpā uzdodu to savu jautājumu, kur ir mana iereģistrētā bagāža un kurš var vispār palīdzēt. Viņa momentā palūdz pasi, rūpīgi pārbauda to, izpēta Ķīnas zīmogus, kaut, kur piezvana. Izrādās esmu nokļuvis pie lidostas drošības dienesta ieejas. Pēc 15 min mani aicina pie telefona un vēl pēc 10 min abas manas no Bankokas atlidojušās somas ir rokā. Bingo! Nu jau skriešus atpakaļ uz Finnair reģistrāciju, garām ķīniešu melnajam simtam, tiek izsniegtas jaunas iekāpšanas kartes, bagāžas talons. P.S. Otru iekāpšanas karti es toreiz varētu pārdot, piemēram kādam teroristam. No Helsinkiem uz Rīgu es pārbaudīju abas savas boarding pass un tās abas(svītru kodi) arī strādāja...
P.S.S. Bet Rīgā tagad, varētu pieprasīt no apdrošinātājiem, kur ir mana pazudusī bagāža...
Pievienotie faili: 7030063.jpg (58.2 Kb) · 3164522.jpg (54.3 Kb)
 
MelnaisDatums: Trešdiena, 02.04.2014, 10:07 | Ziņojums # 17
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
Sakarā ar tautas pastiprināto interesi par situāciju, kad netikām uzņemti uz „Cebu Pacific Air” lidmašīnas borta, lidojumam no Manilas uz Guaņdžou primāri izlieku šo stāstu. Tātad mums bija lidmašīnas biļetes uz vakara reisu no Manilas uz Guaņdžou. Ķīnas vīza mums nav. Vēlējāmies izmantot 72 stundu tranzīt vīzu. Visi nepieciešamie dokumenti ir uz rokas. Tas ir derīgs ceļošanas dokuments, viesnīcas rezervācija un tālākās biļetes lidojumam no Guaņdžou uz Maskava – Rīga. Uzreiz piebildīšu, ka lidojums uz Rīgu bija paredzēts pēc 3 naktīm. Domājām 2 dienas veltīt Guaņdžou apskatei. Pilnīgi droši iekļāvāmies 72 stundu limitā.

Uz reģistrāciju ieradāmies jau ļoti laicīgi, jau paredzot zināmas problēmas. Pie čekošanās meičuks uzreiz pateica, ka nevar mūs reģistrēt lidojumam, jo mums nav Ķīnas vīzas. Uz argumentu, ka mums nav nepieciešama Ķīnas vīza, mēs esam Latvijas pilsoņi un mums der 72 stundu tranzīts Guaņdžou tika saņemta atbilde, ka viņi ar tranzītu nenodarbojas. Nogādā pasažierus no punkta A uz punktu B. Finišs. Pasē jau bija Guaņdžou iespiests zīmogs, kad tika lidots no Guaņdžou uz Manilu. Ar šo pašu aviokompāniju. Ilgi un dikti stāstījām, ka mums nav nepieciešama vīza. Tika izsaukta maiņas vecākā. Tā sāka rakstīt visādas depešas uz Guaņdžou. Kam viņa rakstīja, nav ne jausmas. Tā arī netikām iečekoti. Ļotene aizlidoja bez mums.

Par cik mums pāris dienu bija rezervē, nolēmām turpināt strīdēties ar „Cebu Pacific Air”. Bija jau vēls un galvenais aviokompānijas ofiss jau bija slēgts. Atlikām disputus uz nākamo dienu. Pa ceļam vēl iegriezāmies lidostas policijas iecirknī, kur uzrakstījām iesniegumu, ka netikām iečekoti ļotenē. Tas bija nepieciešams tādēļ, lai no rīta „Cebu Pacific Air” ofisā mūs vienkārši neuzmestu.... teiktu neko nezinām... jūs paši vakar nokavējāt reisu.

No rīta ieradāmies galvenajā „Cebu Pacific Air” ofisā ar pretenzijām. Tā un tā ... vakar Jūsu darbinieki pretlikumīgi mūs neiečekoja ļotenē. Pirmais iespaids bija pozitīvs... jā jā, kā viņi tā drīkstēja... tūlīt viss būs kārtībā. Kompensēsim viesnīcu izdevumus un ar nākamo reisu nogādāsim Jūs Guaņdžou. Mēs jau sapriecājāmies, kā vēlāk izrādījās tad nepamatoti. Puisītis aizgāja ar mūsu pasēm un biļetēm... un pazuda uz pāris stundām. Kad atgriezās, tad teica, ka tomēr vēl ir jānoskaidro pāris jautājumu. Tas viss atkal ievilkās. Puisītis atgriezās ap pusdienlaiku ar mums paredzētām pusdienām (tas viss par kompānijas naudu).



Tika izsaukta nodaļas vadītāja, kura sāka skaidrot, ka nevar mūs vest uz Guaņdžou. Tā vietā piedāvāja mūs nogādā vai nu Pekinā vai Šanhajā. Tas viss mums protams nederēja, jo biļetes tālākam lidojumam bija no Guaņdžou. Uz jautājumu kādēļ mūs nevar nogādāt Guaņdžou nekāda sakarīga atbilde netika saņemta. Ja es pareizi saprotu viņi vadījās no vecām iekšējām instrukcijām.

Lai neriskētu ar lielo lidojumu uz mājām tika pieņemts lēmums pirkt biļetes „Philippine Airlines”. Uz šo vakaru bija palikušas biļetes tikai biznesa klasē. Cena gan bija ļoti pieņemama, zem 200 EUR. Ar šo aviokompāniju neradās nekādas problēmas. Tikām iečekoti un nogādāti Guaņdžou bez problēmām. Tāpat arī Guaņdžou saņēmām 72 stundu vīzu bez jebkādām problēmām.

Cīņa ar „Cebu Pacific Air” vēl turpinās. Vēlamies saņemt paskaidrojumu, pamatojoties uz kādu punktu viņu noteikumos netikām uzņemti uz borta. Pērkot biļeti nekas tāds netika rakstīts. Tad arī domāsim par tālāko rīcību. Par rezultātiem informēšu ceļotājus.
Pievienotie faili: 1374601.jpg (56.1 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
mazais74Datums: Trešdiena, 02.04.2014, 16:22 | Ziņojums # 18
Seržants
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 21
Reputācija: 0
Statuss: Offline
Mja,labi ka vel neesmu nopircis avio Manila-Can.es esmu atstajis 2 dienas rezerve,bet nu ta nav izeja.Shi ir slikta zina,negribas tagad risket,un nav teikts ja vini atzis tagad savu vainu vai pec pusgada tas atkal nebus "piemirsies"..
 
BulduriDatums: Trešdiena, 02.04.2014, 19:04 | Ziņojums # 19
Ierindnieks
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 12
Reputācija: 0
Statuss: Offline
Diemžēl ar šo 72 stundu tranzītu uz Ķīnu izskatās, ka ir un arī būs problēmas.
Divas nedēļas atpakaļ lidojot ar CathayPacific no Bankokas caur Šanhaju un tālāk ar Finnair uz Rīgu, arī negribēja čekot iekšā.
Nelīdzēja ne papīri, ne arī jau esošs(no turpceļa) Ķīnas(Šanhajas 72 stundu) zīmogs pasē.
Toreiz izdevās pierunāt, sakot, ka uzturēšos Šanhajā tranzīta zonā.
Acīmredzot par šīm problēmām ir jāinformē Ķīnas Vēstniecība, lai taču beidzot informē aviokompānijas par savu 72 h tranzītu!
Un ne jau tikai Ķīnas retie viesi- Latvijas pilsoņi ir tie cietēji. Bet domājams, ka arī vesela rinda no n-jām Valstīm.
 
SviestsDatums: Ceturtdiena, 03.04.2014, 21:47 | Ziņojums # 20
Apakšpulkvedis
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 147
Reputācija: 7
Statuss: Offline
Tā, cerams, ka apdrošinātāji nosegs izmaksas, jo šinī gadījumā tā kā tas pienāktos.
Tomēr pagaidām pārējiem labāk neriskēt un neizmantot lidojumiem no Filipīnām uz Ķīnas bezvīzas pilsētām Cebu Pacifica pakalpojumus.
Pie tam pašlaik iesitot doto lidojumu uz š.g., decembra sākumu sanāk, ka „Philippine Airlines” un Cebu Pacific pārsvarā ir identiskas cenas, vidēji 133 EUR. Pie tam „Philippine Airlines” arī mēdz būt labas akcijas. Biznesa klase gan maksā 307 EUR, tā kā Melnais pa lēto biznesu pacēlis, vismaz kaut kāda kompensācija par neērtībām:)
 
mazais74Datums: Piektdiena, 04.04.2014, 15:07 | Ziņojums # 21
Seržants
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 21
Reputācija: 0
Statuss: Offline
Nu man shis galigi sarezgi visu.Galvenais ka 15 dec philippine airlines nelido sho marshrutu un ari cena ir gandriz dubulta,ar Cebu shobrid ir noperkama bilete pa 4190 naudinam,philippine airlines gandriz dubulta.
jautujums Melnais-vai virzisi sho jautajumu Kinas vestnieka limeni?
 
SviestsDatums: Piektdiena, 04.04.2014, 16:58 | Ziņojums # 22
Apakšpulkvedis
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 147
Reputācija: 7
Statuss: Offline
Pag, 14 vai 16.decembrī lidojums no Manilas uz CAN maksā 133 USD, nevis EUR kā norādīju pirms tam. Man liekas ļoti sakarīga cena, pie tam tas jau ir cipars ar visiem nodokļiem, nāk klāt tikai bagāža.
Izlidošana ir 22.40, tā kā izlidojot 14 decembra pašā vakarā CAN nonāksi precīzi 15 datumā.
Pie tam „Philippine Airlines” jau arī ir akcijas un Tev vēl ir iespēja pagaidīt un noķert labāku cenu.
Tomēr, kamēr Melnā kāzuss nav atrisinājies tikmēr lidojums no Filipīnām uz CAN ar Cebu Pacific nav aktuāls, pie tam šeit pat cenai vairs nav nozīmes.
Ķīnas vēstnieks šeit gan galīgi ne pa tēmai, tā ir konkrēta Cebu Pacific laža.
 
mazais74Datums: Piektdiena, 04.04.2014, 20:45 | Ziņojums # 23
Seržants
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 21
Reputācija: 0
Statuss: Offline
Sviests,jaa,Tev taisniba.tad jarekina lidojums majas 14 dec.Vienigi Cebu Tagbilaran borts ielido jau pus 12 diena Manila,jashtuko ko darit lidz vakaram,nebija planota tik ilga palikshana Manila.
 
mazais74Datums: Svētdiena, 06.04.2014, 11:18 | Ziņojums # 24
Seržants
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 21
Reputācija: 0
Statuss: Offline
ja,janem tik ciet „Philippine Airlines” biletes,nav jegas risket ar Cebu,pat ja shis incidents atrisinasies.uz sho bridi „Philippine Airlines” biletes sanak dargak pa 20 eur neka Cebu,bet saku petit un izradas ka bagaza 20 kg ari ir ieklauta economy fare.Cita lieta cik shie 133 usd skaitas leti vai dargi galigi nav ne jausmas.
 
MelnaisDatums: Svētdiena, 06.04.2014, 12:04 | Ziņojums # 25
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
Quote mazais74 ()
pat ja shis incidents atrisinasies.uz sho bridi


incidents atrodas risināšanas stadijā... šie sāk vilkt laiku. Grūti strīdēties ar viņiem ja neatrodies uz vietas.... bet cīnamies. blahblah

Quote mazais74 ()
Cita lieta cik shie 133 usd skaitas leti vai dargi galigi nav ne jausmas.


Var jau protams aizlidot lētāk, piemēram ar to pašu Cebu Pacifik. Biļeti pirku par 1 peso + nodokļi, bet kā redzi nav garantijas, ka aizlidosi. shock Principā normāla cena 133$.


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
MelnaisDatums: Svētdiena, 06.04.2014, 12:12 | Ziņojums # 26
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
Ar Guaņdžou 72 stundu vīzu arī ir interesanta kārtība... Par cik tas ir "China Southern Airlines" lobijs, tad visa atbildība par 72 stundu tranzītu ir uzlikta uz viņiem. Lai saņemtu šo 72 stundu vīzu Guaņdžou pirmkārt ir jāvēršas pie "China Southern Airlines" tranzīta galdiņa (nevis pie imigrācijas dienesta darbiniekiem). "China Southern Airlines" meitenes izsniegs pagaidu iekāpšanas talonu (bording pass), kuru turpat, kad šķērsosiet robežu, imigrācijas darbinieks šo iekāpšanas talonu atņems. Kaut kā pilnīgi nejēdzīgi viss ir samudžināts, krieviņiem ir pat izdrukāta speciāla instrukcija. crazy



ilgi smējos par viņu.

Bet saņemt šo 72 stundu vīzu Guaņdžou nav nekādu problēmu. Viss darbojas.
Pievienotie faili: 5383085.jpg (57.8 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
mazais74Datums: Svētdiena, 06.04.2014, 13:23 | Ziņojums # 27
Seržants
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 21
Reputācija: 0
Statuss: Offline
Paga,kad ielido piem no Rigas(Stambulas) Guandzau jadodas pie "China Southern Airlines" tranzīta galdiņa un jajauta pec tas trazitvizas un tas pats atpakalcela Manila??
 
MelnaisDatums: Svētdiena, 06.04.2014, 13:46 | Ziņojums # 28
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
jadodas pie "China Southern Airlines" tranzīta galdiņa un jajauta pec tas trazitvizas un tas pats atpakalcela Manila??

Tieši tā..... biggrin


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
mazais74Datums: Pirmdiena, 07.04.2014, 14:14 | Ziņojums # 29
Seržants
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 21
Reputācija: 0
Statuss: Offline
es nereizi vel neesmu manijis Cebu biletes pa 1 peso,cik biezi ir tadas akcijas un cik ilgi tas apmeram bija pirms lidojuma?letakais ko sanacis nopirk ir 75% no pamatcenas Manila-Coron,kas kopa ar nodokliem bija kadi 24 eur vienam.
 
MelnaisDatums: Pirmdiena, 07.04.2014, 15:48 | Ziņojums # 30
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
Quote mazais74 ()
cik biezi ir tadas akcijas


samera reegulari. Nepiecie`sams lasit foruma citigak. Paskaties kaut vai pedejo ierakstu pa so linku: http://www.melnais.com/forum/61-15-4


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
Meklēšana:


Copyright MyCorp © 2025
Vietne ir izveidota uCoz sistēmā