Transfērs starp Gili Air, Meno, Trawagan un Lombok salām.
| |
Melnais | Datums: Trešdiena, 21.03.2018, 14:21 | Ziņojums # 1 |
 Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
| 
Atrodoties mazajās Gili salās Air, Meno, Trawagan saprotama lieta, ka ir vēlme paviesoties viņās visās. Atrodas viņas ļoti tuvu viena no otras. Starp šīm saliņām satiksme ir pietiekoši intensīva, lai bez problēmām nokļūtu mums nepieciešamajā salā. Izvēle ir tikai brauciena cenā un ātrumā. Varam braukt ar ātrlaivu, un varam izmantot parasto laivu. Parastā laiva no Gili Air uz Gili Meno maksā 35 000, līdz Trawagan 40 000 rūpiju. Ceļā pavadīsiet 15 minūtes. Ātrlaiva maksā 85 000 rūpijas, ceļā pavadīsiet 7 - 8 minūtes. Ātrlaivas kursē biežāk, bet tās ir ievērojami dārgākas. Jautājums vai ir vērts maksāt krietni vairāk, ja ietaupījums ir 7 - 8 minūtes? Es domāju ka nē, pats braucu ar parasto laivu, kopā ar vietējiem. Bija pietiekoši daudz arī balto ceļotāju. Brauciens noritēja atbilstoši grafikam.
Tāda izskatās parastā laiva kustībā startp Gili Air, Meno un Trawagan:
Te būs kustības saraksts no Gili Air ar atiešanas laikiem un cenām:

Viss būtu izcili, bet ir tikai 2 reisi dienā ar parasto laivu starp Gili saliņām. Man gan tas nekādas problēmas neradīja. Vienmēr izmantoju pirmo rīta reisu un nokļuvu man nepieciešamajā vietā.
Te būs kustības saraksts no Gili Meno saliņas:

Tāpat varam iegādāties transfērus uz tālākām vietām, piemēram Gili Air saliņas transfēra piedāvājumi uz attālākām Indonēzijas vietām.

Agri vai vēlu pienāk laiks pamest šīs jaukās mazās saliņas, tad viens no veidiem ir doties uz Lombok salu (Bangsal laivu terminālis). Tiem kuri nevēlas apskatīt Lombok salu, tad ātrākais veids nokļūt atpakaļ Bali salā ir izmantot ātrlaivas. Savukārt tie kuri dosies uz Lombok salu ir iespēja izmantot gaisa transportu atpakaļ uz Bali. Mēs tā arī darījām. Bet vispirms ir no Gili saliņām ir jānokļūst līdz Lombok salai. Tad nu tas ir vienkārši un super lēti. No katras saliņās kursē publiskā laiva uz Bangsal, tā ir Lombok sala. Nekādu regulāru kustības sarakstu šeit nav. Laivas uzsāk kustību 7:00 un atiet tikai tad, kad ir savākušies 35 vai 40 cilvēki. Un tā visas dienas garumā. Kā nu kurā salā cilvēku limits. Un tieši tāpat arī atpakaļ. Ja vēlēsieties braukt no rīta, tad vispār nekādu problēmu. Laiva ātri piepildās. Lielākais pluss šim transporta veidam ir maksa par braucienu, tas ir robežās no 12 000 līdz 15 000 rūpijām, atkarībā no kuras salas brauc.
Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
|
|
| |
|