Otrdiena, 24.06.2025, 23:57
Sveicināti Viesis
RSS
Indoķīnas ceļojumi
Madagaskaras ceļojums - Page 4 - Forums
[ Jaunas vēstules · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
  • Lappuse 4 no 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Foruma moderators: Melnais  
Madagaskaras ceļojums
MelnaisDatums: Piektdiena, 25.01.2019, 13:18 | Ziņojums # 46
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
Tādas pašas tirdzniecības vietas ir arī ārā, bet tirgoties grūtāk. Karsti uz ielas. Tāpēc samērā bieži var atrast kioskus, kuros varat iegādāties svaigu augļu šeikus. Visu gatavo uz vietas, tavā acu priekšā. Izvēlies ko vēlies un minūtes laikā saņemsi glāzi vēsa šeika. Tieši tas kas nepieciešams, noņem karstumu, veldzē slāpes. Veselībai labs, jo tiec pie nepieciešamajiem vitamīniem. Un maksā tas viss tīrās kapeikas. Patīk man šādi vitamīnu kioski. biggrin



Pēc tam kad biju remdējis slāpes un biju atdzēries citrona šeiku radās dilemma, ko vēl es varu paspēt izdarīt līdz brīdim, kad šeit iestājas tumsa. Kā vienīgais un sakarīgākais variants man likās bijušās karaļpils "Rova" apmeklējums. No tās vietas var teikt arī ir sākusies pati Antananarivo. Lai tiktu līdz karaļpilij nepieciešams pacelties uz Analamanga kalna virsotni. Tas ir 1480 metrus virs jūras līmeņa. Labums tāds, ka pašam nav jāmokās, tieši līdz pilij nogādā maršruta autobuss. Ļoti ātri un ērti. Pavisam šajā pilī sākot no 1818.gada valdīja 2 karaļi un 4 karalienes. Tā tas turpinājās līdz brīdim, kad Francija 1896.gadā pakļāva karalisti un sākās koloniālais laiks.



Tā ir galvenā celtne, bet tas ko mēs varam vērot nav orģināls. 1995.gadā nemieru laikā pils tika nodedzināta. Nodedzināta līdz pamatiem, jo orģinālā veidā pils bija celta no koka un tikai vēlāk apšūta ar akmeņiem. Pāri tikai palika atsevišķi mazi fragmenti no orģinālās pils. Šobrīd pils ir atjaunota, bet bez koka konstrukcijām iekšienē. Viss tikai no akmeņiem.

Pirms ieejas pielipa viens vietējais, bet angliski runājošs. Solīja izvadāt, parādīt un par visu pastāstīt. Labi, lai notiek. Tā arī sākās mūsu ekskursija. Stāstīja un rādīja puika daudz, centās. Tikai tā angļu valoda bija tāda, ka brīžiem tā arī nesapratu ko viņš man vēlējās pateikt. crazy No augšas paveras lieliski skati uz Antananarivo. Pilsēta kā bļodā. Man vēl papildus noveicās, ka tikko bija sācies lietus, bet tas ļoti ātri pārgāja, un parādījās ļoti skaista varavīksne, kura šo skatu padarīja vēl brīnišķīgāku.

Varam novērtēt paši:



Te tas pats un nedaudz vairāk arī video:



Skats no pils otras puses:



Te tas pats un nedaudz vairāk arī video:

Pievienotie faili: 0053697.jpg (51.4 Kb) · 6246165.jpg (53.5 Kb) · 6455621.jpg (49.8 Kb) · 3866535.jpg (63.9 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
MelnaisDatums: Piektdiena, 25.01.2019, 14:17 | Ziņojums # 47
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
Bija iespēja apmeklēt un apskatīt vēl vairākas ēkas, lielgabalus, skulptūras u.t. Vēl puisis no viena koka nocēla mizu zirnekli, esot pilnībā nekaitīgs. Par ko nācās man pārliecināties, jo zirneklis tika uzlikts uz mans rokas. Puisis droši vien iedomājās, ka es būšu kā tāds bailīgs meičuks, kurš tagad sāks histērijā mētāties un raudāt, lai mani atbrīvo no šī mošķa. Hehehehehe. Zirnekļi ir vieni no maniem mīļākajiem radījumiem. Patīk man viņi. Varēju pat paspēt zirnekli uz savas rokas nobildēt, pirms radījums man tika atņemts. lol





Pēc karaļpils apskates devāmies apskatīt vēl arī premjera māju. Tas nav tālu no karaļpils, jānoiet pāris simtu metru. Māja liela un plaša, ir pat neliela, bet manā uztverē ļoti vērtīga ekspozīcija. Daudzas lietas tur ir izstādītas autentiskas. Praktiski katrai varat pieskarties un sajust vēstures elpu. Tiku arī pamēģinājis uz svara, un kā ar viņu būtu justies kara apstākļos, arī vecu, orģinālu arkebūzu. Pasmaga lieta, bez statīva pilnībā nelietojama. Bija interesanti. Ne tikai arkebūza bija interesanta, bet arī citi apskates objekti. prof



Ekskursiju pabeidzām ar brīdi, kad sākās saulriets. Ļoti precīzi un laicīgi bijām tikuši galā ar šo lietu. Iedevu puisim par centību nedaudz naudiņas un devos uz mikriņa pieturu. Pēc brīža jau tiku izlaist pavisam netālu no "Glacier" restorāna. Strauji sāka satums un bija pienācis laiks paēst savas pēdējās "krutās" vakariņas Madagaskarā. Tam mērķi saprotama lieta tika izvēlēts tieši restorāns "Glacier". Izvēlējos sēdēt verandā, lai būtu iespēja vērot naksnīgo Antananarivo. Te viss pa glauno, balti galdauti, oberiem sniegbalti krekli un atšauta roka aiz muguras. Klasika. Pasūtīju sev arī klasiku "Le Cordon Bleu". Domāju visi ceļotāji ir pazīstami kas tas par zvēru.

Tā izskatījās no verandas:

Pievienotie faili: 4561998.jpg (38.5 Kb) · 5313708.jpg (31.7 Kb) · 4022841.jpg (34.1 Kb) · 9426741.jpg (100.4 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
MelnaisDatums: Piektdiena, 25.01.2019, 15:56 | Ziņojums # 48
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
Nākamajā rītā mostos, rīta kafija, izčekošanās no hoteļa. Taksi noķeru turpat pie viesnīcas durvīm. Bija atvedis citu klientu uz viesnīcu. Līdz lidostai taksis prasa 50 000 ariari. Vienojāmies par 40 000 ariari. Viesnīcu "B&B Antananarivo" tiku rezervējis izmantojot rezervācijas sistēmu "booking.com". Cena mani patīkami pārsteidza, tikai 10 EUR pa nakti. Ņēmu šo viesnīcu ar domu, ka mierīgi nākamajā rītā varēšu ar kājām aiziet līdz lidostai. Tas ir bez nekāda stresa, ka nepieciešams meklēt taksi. Te nu es pamatīgi nokļūdījos. Kā izrādījās, viesnīca atrodas otrā pusē lidostai, ar kājām aiziet problemātiski. Bet lai vai kā, šeit es pavadīju savu pēdējo nakti Madagaskarā. Istaba vienkārša, bet pietiekoši komfortabla. Saimnieki ļoti viesmīlīgi un izpalīdzīgi. Apsolīja no rīta sameklēt taksi līdz lidostai. Kā lielākais pluss bija milzīga vasaras veranda ar galdu un krēsliem. Te nu es varēju pavadīt pēdējo vakaru Madagaskarā mierīgi un neviena netraucēts pamutēt pēdējo, vietējo aliņu. booze Pamutēju daudz, skumja atnāca.



No rīta kā runāts, saimnieki norunātajā laikā bija sameklējuši man taksometru. Brauciens līdz lidostai maksāja 20 000 ariari. Kad ieraudzīju taksi, tad sajūmā nodomāju, ka brauciens ar tik ekskluzīvu un antīku auto varētu maksāt vairāk. biggrin Jūs nevarat iedomāties, es braucu ar "Renault 4" markas automašīnu. cranky Un viss tai automašīnā darbojas. respect Nedomājiet, ka tas ir kaut kāds retums šeit. Vismaz puse no takšu autoparka šeit sastāv tieši no vecajām "Renault" automašīnām. Tas bija ļoti patīkams un interesants brauciens uz lidostu, tas pat nebija brauciens - tas bija piedzīvojums.





Pa ceļam uz lidostu tikām apturēti 2 reizes. Abas reizes nācās vērt vaļā bagāžnieku. Drošība pirmajā vietā! Tas pie nosacījuma ja tas tā ir, bet nevis mērķis kaut kur piekasīties un noplēst kādu naudas papīrīti. Viss, tieku izlaist lidostā. Klāt esmu.

Pievienotie faili: 2482844.jpg (38.3 Kb) · 0612816.jpg (38.9 Kb) · 8248806.jpg (58.6 Kb) · 1572630.jpg (43.0 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
MelnaisDatums: Piektdiena, 25.01.2019, 16:16 | Ziņojums # 49
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
Paliek neliels laika sprīdis uzvilkt kāru dūmu smok un varu doties čekoties. Čekošanās ātra un bez problēmām. Tur jau mani gaida "helperi", kuri gatavi manu niecīgo rokas bagāžu nest līdz drošības kontrolei un tālāk līdz imigrācijas galdam. Uzreiz viņiem saku, ka vietējās naudas man vairs nav un mazas EUR naudiņas arī nav. Tas darbojas teicami, ja nav naudas, tad nav arī servisa. biggrin Dikti nepieciešams man tas serviss. biggrin

Ātri tiek izieta drošības kontrole un imigrācijas kontrole. Pasē tiek "dzēsta" mana vīza un varu teikt ardievas Madagaskarai. Lidosta maziņa, ir tikai viens "Duty Free" veikals ar nepamatoti augstām cenām. Tieši tāda pati situācija kāda valda mūsu lidostas "Rīga" beznodokļu veikalos. Visas preces var nopirkt daudz lētāk, ja pērk ārpus lidostas, kādā no veikaliem. Neredzu šeit nekādu loģiku, būtu jābūt lētāk, bet ir dārgāk. Pīpētavas arī lidostā iekšā nav. crazy Tā kā smēķētājiem iesaku pārāk nesteigties ar iekšā iešanu. Smēķēt nebūs kur. Līdz manam lidojumam kāda stunda laika. Tā arī nobumbulēju šo laiku līdz brīdim kad tiek atvērts bordings.

Aviokompānija "Ethiopian Airlines" lidojumu plecā Antananarivo - Adisabeba nodrošina ar ļoti jaunām "Boeing 737 MAX 8" tipa ļotenēm. Viss jau būtu labi, tikai pavisam neilgu brīdi iepriekš, tieši šī tipa ļotene, piederoša aviokompānijai "Lion Air" nogāzās netālu no Džakartas. Kā vēlāk uzsvēra katastrofas izmeklētāji, tad avio būvētājs "Boeing" savās instrukcijās nav norādījis, ka lidmašīna saņemot nekorektus ātruma datus, var sākt strauju, nekontrolējamu pikēšanu. Kas finālā var novest pie traģēdijas. cranky Ja godīgi, tad nedaudz neomulīgi palika, bet nav jau variantu un centos par to nedomāt. Viss šajā reisā bija kārtībā un atbilstoši grafikam nosēdāmies Adisabebā.

Te līdz nākošam lidojumam uz Milānu bija pāris stundu laika. Šoreiz es izgāju ārpusē no uzgaidāmās telpas. Tas ir es nešķērsoju robežu, bet lai tiktu izlidošanas zālē man atkal būs jāiet cauri drošības kontrolei. Te nu bija pilnīgi viss ko sirds vēlējās. Te bija smēķēšanas istaba, te bija daudz, daudzi "Duty Free" veikali ar ļoti plašu sortimentu un ļoti demokrātiskām cenām. To es saprotu, tie bija kārtīgi beznodokļu veikali. Iepirku šajos veikalos bloku smēķu, kafiju (slavenā etiopiešu kafija) un pāris pudelītes vietējo etiopiešu alu ar ko pamieloties kamēr gaidu nākamo reisu. Tāpat šeit ir pietiekošā daudzumā kafejnīcas un ēstuves, kur par ļoti sakarīgām naudiņām varat nopirkt ko vēlaties.

Tā arī pienāca brīdis doties un nākamo ļoteni. Lidojums līdz Milānai elegants. Tagad atkal pāris stundu gaidīšana un varu doties uz savu pēdējo reisu šajā ceļojumā. Mūsu pašu "Air Baltic" vizinās mani uz mājām. No rokas bagāžas man praktiski tikai groziņš pilns ar saulainiem, smaržīgiem Madagaskaras mango. Itālijā ejot drošības pārbaudi itāļu security to ieraugot tikai nogrozīja galvu un parādīja
thumb



Pēc pāris stundām jau nolaižamies Rīgas lidostā. Ceļojums beidzies. esmu mājās.

Varu teikt lielu paldies Madagaskarai par redzēto un izbaudīto. Tas viss bija pilnīgi savādāk nekā visi mani iepriekšējie ceļojumi uz Āziju. Pirmkārt jau tā bija valodas problēma, otrkārt nav šeit praktiski nekādas tūristiem domātas infrastruktūras. Bet ceļotāji jau vieglos ceļus nemeklē. Transports un ceļi šeit ir drausmīgi. Ja vēlaties redzēt un iepazīt Madagaskaru, tad potenciālajam ceļotājam ir jābūt gatavam paciest pārvietošanās grūtības. Tas ir ilgi, grūti un garlaicīgi. Vai arī maksāt neiedomājamu maksu par lidojumiem, bet arī ar to problēma pilnībā nebūs atrisināta. Pludmales, apskates objekti neatrodas pie lidostām. Tāpat līdz viņām ir jānokļūst. Personīgi esmu priecīgs, ka es to varēju paveikt. Ja brīdī, kad tikko biju atgriezies domāju, ka kādu laiku tajā virzienā neskatīšos, tad tagad pēc zināma laika par to vairs neesmu tik ļoti pārliecināts. Ir tur savs šarms un eksotika. Iespējams tomēr, ka sasparošos un veikšu vēl kādu ceļojumu uz šo zemi. Tur vēl palika pietiekoši daudz apskates vērtas vietas. IMHO

Kādu lēmumu pieņems citi ceļotāji izlasot manu ceļojuma atskaiti ir Jūsu, un tikai Jūsu ziņā. Par sagaidāmām grūtībām esmu brīdinājis! prof Veiksmi!

[END]
Pievienotie faili: 2945730.jpg (51.1 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
switchsDatums: Pirmdiena, 11.03.2019, 19:38 | Ziņojums # 50
Pulkvedis
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 177
Reputācija: 6
Statuss: Offline
Quote Melnais ()
viokompānija "Ethiopian Airlines" lidojumu plecā Antananarivo - Adisabeba nodrošina ar ļoti jaunām "Boeing 737 MAX 8" tipa ļotenēm. Viss jau būtu labi, tikai pavisam neilgu brīdi iepriekš, tieši šī tipa ļotene, piederoša aviokompānijai "Lion Air" nogāzās netālu no Džakartas. Kā vēlāk uzsvēra katastrofas izmeklētāji, tad avio būvētājs "Boeing" savās instrukcijās nav norādījis, ka lidmašīna saņemot nekorektus ātruma datus, var sākt strauju, nekontrolējamu pikēšanu. Kas finālā var novest pie traģēdijas. cranky Ja godīgi, tad nedaudz neomulīgi palika, bet nav jau variantu un centos par to nedomāt.


Čujs bija...
 
MelnaisDatums: Svētdiena, 14.04.2019, 13:38 | Ziņojums # 51
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
Quote switchs ()
Čujs bija...


Diemžēl bija gan.... un kā izrādījās, tad pamatots. angry


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
MelnaisDatums: Trešdiena, 08.05.2019, 14:59 | Ziņojums # 52
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
Sagaidām jauno aviopārvadātāju Madagaskarā



Madagaskarā parādījusies jauna aviokompānija, orientēta uz vietējiem reisiem. Aviokompānija "Air Madagascar" sadarbībā ar aviokompāniju "Air Austral" ir radījusi aviokompāniju "Tsaradia". Šī aviokompānija skaitās kā aviokompānijas "Air Madagascar" meitas uzņēmums. Kompānijas flotē ir pārgājuši "Air Madagascar" īpašumā esošie četras ATR72 tipa lidmašīnas un trīs DHC-6 tipa lidmašīnas. Visas lidmašīnas ir ar propelleru iekšdedzes dzinējiem. Pirmos lidojumus bija plānots veikt jau šī gada aprīlī, bet saistībā ar dažāda veida problēmām pirmie lidojumi tiks uzsākti 2.jūlijā. No tā brīža zem brenda "Air Madagascar" vietējie lidojumi veikti netiks, tikai starptautiskie.

Ir jau arī sava mājas lapa jaunajai aviokompānijai, un ir uzsākta arī biļešu tirdzniecība. Paskatījos…. cenas daudz demokrātiskākas kā iepriekš. Biļetes ir iespējams nopirkt vairāk nekā 2 reizes lētāk. Bet vienalga tās ir dārgas. Bet nu progress ir, tas priecē.

Biļetes rezervējam pa šo saiti:

Aviokompānijas "Tsaradia" mājas lapa.
Pievienotie faili: 7847802.jpg (30.9 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
  • Lappuse 4 no 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Meklēšana:


Copyright MyCorp © 2025
Vietne ir izveidota uCoz sistēmā