Air Asia
| |
Melnais | Datums: Pirmdiena, 12.07.2010, 10:07 | Ziņojums # 1 |
 Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
| http://www.airasia.com
Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
|
|
| |
Melnais | Datums: Piektdiena, 13.01.2012, 13:01 | Ziņojums # 31 |
 Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
| Ar 1.aprīli „Air Asia” pārtrauc lidojumus no Eiropas.
Aviokompānija „Air Asia” izplatījusi paziņojumu ar kuru šī kompānija sākot ar 1.aprīli pārtrauc lidojumus no Londonas un Parīzes uz Kuala Lumpur. Kā iemeslu minot pieaugošās nodokļu izmaksas un degvielas sadārdzinājumu. Lai reisi būtu rentabli aviokompānija ir spiesta paaugstināt biļešu cenas. Biļešu cenu pieaugums Eiropas ekonomiskās krīzes apstākļos rada strauju biļešu iegādes kritumu. Šajos apstākļos kompānija nespēj nodrošināt nepieciešamo pasažieru plūsmu minētajos maršrutos. Tā ir oficiālā kompānijas versija. Neoficiālā, bet liekas reālā ir tā, ka „Air Asia” pagājušā gada nogalē ir kļuvusi par Malaizijas nacionālās aviokompānijas „Malaysia Airlines” akciju daļu turētāju. „Malaysia Airlines” arī veic tiešos reisus no Kuala Lumpur uz Londonu (2X dienā) un Parīzi. Vienam īpašniekam konkurēt pašam ar sevi nav laba doma, tādēļ ir pieņemts lēmums „Air Asia” dublējošos reisus likvidēt. Mums kā pasažieriem tā ir slikta ziņa, neglābjami pieaugs biļešu cenas, jo šajā segmentā nebūs konkurences.
Ko darīt pasažieriem, kuriem jau ir biļetes uz „Air Asia” reisiem pēc 1.aprīļa? Aviokompānija piedāvā trīs variantus:
- pilna naudas atmaksa; - iespēja izvēlēties citus galamērķus (bez papildus samaksas); - lidojums uz rezervēto galamērķi ar alternatīvu aviokompāniju (bez papildus samaksas).
Kā tas viss realizēsies dzīvē ir grūti paredzams. Visdrīzāk tieši ar „Malaysia Airlines” pasažieri tiks nogādāti nepieciešamajos galamērķos. Dzīvosim, redzēsim. Facebook pašreiz ir pilns ar sašutušu pasažieru komentāriem, bet „Air Asia” nekādu papildus informāciju nesniedz.
Man pašam ir lidojums (2 personām) no Londonas un Kuala Lumpur un atpakaļ. Uz Kuala Lumpur izlidoju ar pēdējo reisu 31.martā, kā atpakaļ pagaidām nezinu, jāgaida „Air Asia” piedāvājumi. Žēl tikai, ka pasteidzos un samaksāju jau par reģistrēto bagāžu, sēdvietām un ēdienu. „Malaysia Airlines” tas viss jau ir iekļauts biļetes cenā un nebūtu nepieciešamība par to visu maksāt.
Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
|
|
| |
Sviests | Datums: Piektdiena, 13.01.2012, 20:03 | Ziņojums # 32 |
 Apakšpulkvedis
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 147
Reputācija: 7
Statuss: Offline
| Tiešām sēru vēsts! Neoficiālā versija izskatās pilnīgi reāla, kaut vai spriežot pēc lidojumu cenām uz šodienu. Mēs gan paši vēl paspējam pat atpakaļ, bet radās daži jautājumi Melnajam vai ar citiem, kas šo kompāniju jau ir izmantojuši. Tātad - vai sēdvietas tiešām ir prātigāk nopirkt vai mierīgi var iztikt bez tā? Otrkārt, vai ta to paiku pēc vēmēm nevar nopirkt uz vietas, jo es neesmu pārliecināts vai pēc mūsu laika sešos no rīta man būs drūmā apetīte. Un vēl - kā viņiem ar ielidošanas/izlidošanas laiku precizitāti - kā pēc pulksteņa vai pēdējie joki?
|
|
| |
switchs | Datums: Piektdiena, 13.01.2012, 23:44 | Ziņojums # 33 |
 Pulkvedis
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 177
Reputācija: 6
Statuss: Offline
| Jā ziņa nav laba. Daudzi AA izmantoja lai ielidotu Āzijā un tālāk no turienes turpinātu ceļojumus (es gan nezinu kāpēc tā darīt).
Pakomentējot Sviesta info - es vietas nevienā nepirku, kāpēc lai to darītu? Un lidoja vismaz kad es lidoju precīzi grafikā, tie gan bija iekšējie reisi.
|
|
| |
Sviests | Datums: Sestdiena, 14.01.2012, 04:12 | Ziņojums # 34 |
 Apakšpulkvedis
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 147
Reputācija: 7
Statuss: Offline
| Air Asia izvēles pamatojums - ideāls cipars, kuru citi nespēj pārsist, pie tam negrēkojot ar drošību, un kā noprotams saglabājot augstu līmeni. Par vietējiem reisiem neiet runa - tur tiešām nafigs kaut kādas vietas pirkt, bet tālie nakts reisi ir cita opera, piemēram no LGW uz KUL, kas izlido 22.20.Būtu sakarīgi labi izgulēties nevis ierasties klanoties ar vienu domu - gribu tikai gultu.
|
|
| |
Melnais | Datums: Sestdiena, 14.01.2012, 10:55 | Ziņojums # 35 |
 Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
| Quote (Sviests) vai sēdvietas tiešām ir prātigāk nopirkt vai mierīgi var iztikt bez tā?
Es parasti tālajos reisos pērku sēdvietas, lidojam divatā un reģistrējoties kompītis var vienkārši sēdvietas sadalīt. Var nākties sēdēt atsevišķi. Ja lido viens, tad manuprāt lielas jēgas no tā nav.
Quote (Sviests) paiku pēc vēmēm nevar nopirkt uz vietas
Var nopirkt. Tikai būs par 20% dārgāk un izvēle būs no tā kas paliks pāri, jo vispirms apkalpos tos, kuri jau paiku ir laicīgi nopirkuši. Gandrīz 14 stundu lidojums, bez paikas neiztikt. Iesaku jau nopirkt laicīgi.
Quote (Sviests) kā viņiem ar ielidošanas/izlidošanas laiku precizitāti
Lido kā pēc pulksteņa. Ar šo kompāniju esmu lidojis ļoti daudz, nenāk atmiņā, ka kādreiz reiss būtu kavējies. Bet nu droši vien, ka gadās, bet nu ļoti reti.
Quote (switchs) es gan nezinu kāpēc tā darīt
Kā jau Sviests teica, superīgās izmaksas! Pavisam nesen no Kuala Lumpur uz Londonu lidoju pa 70Ls ar visiem nodokļiem, paikām, sēdvietām un reģistrēto bagāžu. Tad vēl kompānija lidoja uz Stansted. No turienes par pārdesmit latiem ar "Ryanair" uz Rīgu. Vienkārši ideāli.
Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
|
|
| |
Kurkulis | Datums: Pirmdiena, 13.02.2012, 13:32 | Ziņojums # 36 |
 Ģenerālmajors
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 312
Reputācija: 5
Statuss: Offline
| Kārtējā lielā izpārdošana. Paskatījos cenas, ir bijušas arī labākas. Ex viss maitājas!
Ja tu visu saproti, tas nozīmē, ka tev visu nesaka.
|
|
| |
Melnais | Datums: Ceturtdiena, 16.02.2012, 11:38 | Ziņojums # 37 |
 Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
| Šinī izpārdošanā tika iegādātas biļetes nākošam ceļojumam.
Kuala Lumpur - Hanoi - 129 MR (23,22Ls) Kuching - Kota Kinabalu - 59 MR (10,62Ls) Kuala Lumpur - Kuching - 59MR (10,62Ls) Kota Kinabalu - Clark - 129 MR (23,22Ls) Clark - Kuala Lumpur - 1120 PHP (14Ls)
Biļetes ar visiem nodokļiem un reģistrēto bagāžu. Ir pirktas biļetes arī lētāk, bet principā nav slikti.
Papildus tika iepirktas naktsmītnes 20 naktīm hotelī "Tune Hotels" Kota Kinabalu. Par visām 20 naktīm tika samaksāts 18,36Ls.
Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
|
|
| |
switchs | Datums: Ceturtdiena, 16.02.2012, 12:31 | Ziņojums # 38 |
 Pulkvedis
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 177
Reputācija: 6
Statuss: Offline
| Quote (Melnais) Šinī izpārdošanā tika iegādātas biļetes nākošam ceļojumam.
Es gaidu kad būs uz februāri...
PS. Vajadzētu Melnais parādīt savu plānu
Ziņojums rediģēts switchs - Ceturtdiena, 16.02.2012, 12:41 |
|
| |
switchs | Datums: Piektdiena, 17.02.2012, 10:34 | Ziņojums # 39 |
 Pulkvedis
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 177
Reputācija: 6
Statuss: Offline
| Quote (switchs) Šinī izpārdošanā tika iegādātas biļetes nākošam ceļojumam.
Nedaudz iedziļinoties, Melnais pastāsti kā plāno nokļūt uz pašu KL? Es tagad tieši plānoju sev braucienu un tāpēc tāda neveselīga interese
Kādēļ no Hanoi neņēmi biļetes?
|
|
| |
Melnais | Datums: Piektdiena, 17.02.2012, 12:35 | Ziņojums # 40 |
 Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
| Es Tev nosūtīju PM. Apskatīji?
Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
|
|
| |
Kurkulis | Datums: Pirmdiena, 26.03.2012, 13:38 | Ziņojums # 41 |
 Ģenerālmajors
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 312
Reputācija: 5
Statuss: Offline
| Āzijas apceļotājiem jauka ziņā. Kārtējā "Air Asia" superizpārdošana. Kādas tās cenas būs pagaidām nav skaidrs.
Spriežot pēc Facebook, lidojumi no 1 Oct 2012 to 31 Jan 2013. Sauklis jau viņiem skaļš: "Tomorrow we will be revealing something so exciting that you won't want to miss it! 'Share' with your friends because the more, the merrier! *winks!*" Kā būs dzīvē redzēsim. Pārāk ilgi vairs nav jāgaida. Izpārdošana sāksies 28.martā 00:00 pēc Malaizijas laika. Mums ir jābūt gataviem uz 27.martu pulksten 19:00. Ja nu es ko nēsmu sajaucis ar tām pulksteņa griešanām turp un atpakaļ.
Veiksmi visiem.
Ja tu visu saproti, tas nozīmē, ka tev visu nesaka.
|
|
| |
switchs | Datums: Otrdiena, 27.03.2012, 10:07 | Ziņojums # 42 |
 Pulkvedis
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 177
Reputācija: 6
Statuss: Offline
| dīvaini, šim periodam jau vienreiz izpārdeva... līdz janvāra beigām.
|
|
| |
switchs | Datums: Otrdiena, 27.03.2012, 19:05 | Ziņojums # 43 |
 Pulkvedis
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 177
Reputācija: 6
Statuss: Offline
| sorry, bet gribās padiskutēt varbūt kādam ir viedoklis Bet kaut kas ar šo kompāniju nav kārtībā. Nav loģiski par pus velti lidināt cilvēkus. Un ja pirmo reizi nepaņēma pa lēto, nekas, pēc laika atkal dod pa lēto.
Pēdējā laikā esmu pasācis skatīties dokumentālās filmas `air crash investigations`, kur var secināt interesantas sakarības. Piemēram, jo augstākas ir cenas, jo augstāks ir ne tikai apkalpošanas līmenis klientiem, bet arī apkalpošanas līmenis lidmašīnām. Kāds detalizēti pārbauda lidmašīnu pēc 100 stundu lidojuma, kāds pēc 2000 stundu lidojuma. Uz kaut kā rēķina viņi taču pelna, ja nu vienīgi viņus subsidē valstiskā līmenī tūristu rotācijas nodrošināšanai bet nu tas maz ticams.
Varbūt tāpēc arī viņi aizgāja no Eiropas, ka viņi negrib vai nevar ievērot starptautiskos normatīvus kaut kādus?
|
|
| |
andrian | Datums: Otrdiena, 27.03.2012, 20:16 | Ziņojums # 44 |
 Ģenerālleitnants
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 558
Reputācija: 23
Statuss: Offline
| Quote sorry, bet gribās padiskutēt varbūt kādam ir viedoklis pašam ir aktuāli rudens lidojumi pa Āzija pusi skatos, ka konkurence tur pamatīga, Cebupacific un Tigerairways mētājas ar lētām biļetēm var būt tādēļ Airasia rāda muskuļus..
ChiangMai,ChiangRai,Phuket,Railay,Phi-Phi,Langkawi,Sabah,Cebu,Panglao,Boracay,Palawan,Houay Xai,Bokeo Nam Kan National Park,Beijing,Fihalhohi,Siem Reap,Sihanukville,Koh Rong,Koh Rong Samloem,Kampot, Phnom Penh,Shimla,Manali,Varanasi,Delhi
|
|
| |
Melnais | Datums: Otrdiena, 27.03.2012, 21:45 | Ziņojums # 45 |
 Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
| Jautājums ir ļoti interesants un manuprāt pamatā ir vienkārši meistarīgs marketings un saprātīga finanšu ekonomika. Šis ir pirmais gads, kad "Air Asia" izmanto šādu taktiku. Tas ir lielās atlaides rīko nevis kā agrāk divreiz gadā, bet gan ik pēc trim mēnešiem. Tā vienkārši ir superīgākā reklāma aviokompānijai, un jo biežāk tā ir, jo kompānijai labāk. Nedomā, ka ir iespēja nopirkt lielu skaitu biļešu ar tādām atlaidēm. Piemēram ja agrāk (kad lielās atlaides bija reizi pusgadā) bija paredzētas pa šo cenu pārdot 8 vietas. Tagad katrā pārdošanas reizē tiek pārdotas tikai 4 vietas. Nekas nemainās, bet reklāma savu lomu nospēlē. Kopumā tāpat tiek pārdotas tās pašas 8 vietas. Tālāk šīs pārdotās lētās 8 vietas tiek izdalītas uz pārējiem pasažieriem, kuriem par biļeti ir jāmaksā jau nedaudz dārgāk. Bet tas ir sīkums, to neviens nejūt. izņemot tos, kuri prot plānot savu ceļojumu un biļetes ir iegādājušies vieni no pirmajiem.
Ekonomija ir lēto lidojumu stūrakmens. Tas ir raksturīgs visajām lēto galu kompānijām. "Air Asia" ir spējusi panākt pašu lētāko izmaksu par kilometru uz pasažiera vietu. Avots: http://www.forbes.com/global...._2.html
kā redzam izmaksas sastāda tikai 3,52 centus. Vidēji kompānijas lidmašīnas diennaktī gaisā pavada 13 stundas. Praktiski vienmēr salona piepildījums ir tuvu 100%. +Maksa par bagāžu, ēdienu, suvenīriem u.t.t. Vēl viens liels pluss ir tas, ka tiek lidots ar ļoti jaunām un es pat teiktu ļoti svaigām lidmašīnām. No tā arī ekonomija uz degvielas patēriņu un remontiem.
Quote (switchs) Pēdējā laikā esmu pasācis skatīties dokumentālās filmas `air crash investigations`, kur var secināt interesantas sakarības. Piemēram, jo augstākas ir cenas, jo augstāks ir ne tikai apkalpošanas līmenis klientiem, bet arī apkalpošanas līmenis lidmašīnām.
Tas ir interesants kino, bet pārāk neaizraujies. Drošības noteikumiem visām kompānijām, kuras lido starptautiskos maršrutos ir vienādas. Tas tik virknei Indonēzijas vietējām kompānijām (kuras lido vietējos reisos) ir nospļauties par drošību. Viņas arī ir iekļautas ES aviokompāniju "melnajā" sarakstā.
Quote (switchs) Kāds detalizēti pārbauda lidmašīnu pēc 100 stundu lidojuma, kāds pēc 2000 stundu lidojuma.
Kā jau es teicu noteikumi visām kompānijām ir vienādi. Tas ko Tu mini par 100 stundām un 2000 stundām ir tehniskās apkopes līmenis, kas ir jāveic pēc konkrēta nolidoto stundu skaita. Apiet viņu praktiski nekādi nevar. Eksistē virkne kontroles mehānismu.
Quote (switchs) Varbūt tāpēc arī viņi aizgāja no Eiropas, ka viņi negrib vai nevar ievērot starptautiskos normatīvus kaut kādus?
"Air Asia" izpilda pilnīgi visas ES drošības prasības, tur nav nekādu problēmu. Iemesls ir visai prozaisks. 'Air Asia" pagājuša gada rudenī ir iegādājusies aviokompānijas "Malaysian Airline" akcijas. Šī kompānija uz tiem pašiem galamērķiem lido divreiz dienā. Vienam un tam pašam īpašniekam konkurēt pašam ar sevi nav prāta darbs. Iespējams ka Tony Fernandess šos tālos reisus atklāja ar tālejošu mērķi, tieši konkurējot ar "MAS" tikt pie šīs aviokompānijas akcijām par lētāku naudu. Ņemot vērā, ka šī aviokompānija pēdējos gadus strādā ar zaudējumiem. "Air Asia" pozicionē sevi kā lēto galu un jo īsāks ir lidojums, jo vairāk iespēju nopelnīt. Tāpēc viņas koncentrēšanās uz Āzijas reģionu ir tikai ļoģiska.
Par "Air Asia" spēku liecina lielākais aviācijas pasūtījums vēsturē, kad tika vienā piegājienā pasūtīti jauni 200 lidaparāti. Tāpat par to liecina "Skytrax" kura 2007, 2009, 2010 и 2011 gados "Air Asia" ir atzinusi par labāko lēto aviokompāniju pasaulē. Kritēriju starpā ir arī drošības jautājumi.
Lidot vai nē, izlemjam paši. To pašu var attiecināt arī uz "Ryanair".
Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
|
|
| |
|